E-mail marketing tartalmak, amivel marketingesek ezrei szereznek elégedett ügyfeleket
A legjobb e-mail marketing üzenetek közül 12, avagy a hírlevél a legjövedelmezőbb marketingcsatornád lehet, ha tudod, hogyan csináld jól
Az interakció minden társas kapcsolat nélkülözhetetlen feltétele, mert szeretünk kapcsolatba lépni másokkal.
Információcserére vágyunk, és várjuk a visszajelzést.
Tudtad, hogy az emberek 91 %-a leiratkozik a hírlevélről, ha nem tartalmat, hanem reklámot kap?
A megfelelő üzenettel, értékes tartalommal a hírleveleidet a követőid szívesen olvassák majd, és ezzel egy saját, értékes kommunikációs csatornát biztosít számodra.
Üdvözlő e-mail
A legkönnyebb helyzetben vagy ilyenkor az e-mail marketingben, mert az első hírlevélben értéket közvetítesz. Ezért, ha egy látogatód feliratkozik valamire, akár a jövőbeli blogbejegyzéseidre, vagy az e-mailes tippjeid fogadására, vagy akár a letölthető csalidra, akkor ezt érdemes megköszönni és üdvözölni, továbbá elküldeni a hozzáférést a zárt tartalomhoz.
Hogyan valósíthatod meg az e-mail marketingben?
Céges infók az e-mail marketingben
Díjak, elismerések, szakértői minőségedben elért eredményeid, mérföldkövek:
Ügyfeleidet érintő változások:
Nyitott pozíciók a cégnél:
Hogyan valósíthatod meg az e-mail marketingben?
Bátran oszd meg hírlevélben a feliratkozóiddal a tartalmakra mutató linkeket.
Hírek, érdekességek e-mail
Hogyan valósíthatod meg az e-mail marketingben?
Új blogcikk értesítő e-mail
Hogyan valósíthatod meg az e-mail marketingben?
Videó az e-mail marketingben
Hogyan valósíthatod meg az e-mail marketingben?
Hogyan valósíthatod meg az e-mail marketingben?
Hogyan valósíthatod meg az e-mail marketingben?
Webinár ajánlása e-mailben
Hogyan valósíthatod meg az e-mail marketingben?
Inaktív felhasználóknak szóló e-mail marketing
Ez azt jelenti, hogy minden alkalommal, amikor hírlevelet küldesz ki, csaknem a listád fele már nem érdeklődik a céged, a terméked iránt. Ők azok, akik inaktív feliratkozóvá váltak.
Bár a marketing egyik alapvetése az, hogy csak a célpiacodnak reklámozz, mert a nem célpiacodnak szánt kommunikáció feleslegesen kidobott pénz. (Az inaktív ember ugyan válhat újra aktívvá, de ne csodálkozz, ha végleg leiratkozik. Ennek persze több oka lehet, de amíg a listádon van, mindenképpen tegyél kísérletet a kommunikáció újraindítására.)
Ennek a szegmensnek egy jól megfogalmazott tárgysorral és témával kiküldött e-mail jó lehetőséget nyújt arra, hogy újra az aktív listád részévé tedd őket.
Hogyan valósíthatod meg az e-mail marketingben?
- Ki vagy és miben tudsz neki segíteni
- Emlékeztesd, hogy annak idején miért iratkozott fel a listádra
- Ha vásárolt már nálad, érdeklődj a megvásárolt termék, vagy a szolgáltatás felhasználási tapasztalatairól
- Kérdezd meg, miben segíthetsz, mit tehetsz érte stb
Ezzel esélyed van újra interakcióba lépni velük, megtartani és tovább növelni a velük való kapcsolatodat.
( * Megjegyzés: 2018. májusban életbe lépett GDPR figyelembe vétele javasolt! Nézd át a vonatkozó tv. szerint, hogy milyen esetekben, mit tehetsz az inaktív listádon szereplő adatokkal!)
Ügyfélvisszajelzések az e-mail marketing szolgálatában
Hogyan valósíthatod meg az e-mail marketingben?
Esettanulmány az e-mail marketingben
Hogyan valósíthatod meg az e-mail marketingben?
Visszajelzést kérő e-mail
Ha szokásunkká válik a fogyasztók véleményének meghallgatása, rájövünk, tulajdonképpen miért is dolgozunk. Minden visszajelzés, közelebb hoz bennünket és a vállalkozásunkat azokhoz, akiket segíteni szeretnénk.
Hogyan valósíthatod meg az e-mail marketingben?
Ha megfelelő időben a megfelelő ügyfélnek a megfelelő tartalmat adjuk, akkor az e-mail marketing hatékony, folyamatos és szerethető lesz.
A szakmai tapasztalatok és az iparági statisztikák támogatása révén a hírlevél fontos értéket jelent a vállalkozások számára a bevételek megteremtésében, valamint az ügyfelek megtartásában.
Ebben a folyamatban az e-mail, mint mérhető, költséghatékony marketingcsatorna szerepe világos, használata nem kérdéses.
használd a 12 e-mail marketing minta bármelyikét, vagy akár mindegyiket, hogy segítségedre legyenek egy elkötelezett közönség kialakításában.
Vannak olyan e-mail típusok is, amelyekről nem írtunk és hasznos tapasztalatot szereztél velük?
Kérlek, írd meg nekünk!
Egy kattintásra vagy a legújabb cikkeinktől
Legolvasottabb Online marketing cikkeink

Marketing csali stratégia
A marketing csali legfontosabb kritériuma: értket adAzért vagy jelen az üzleti életben, hogy megváltoztasd a világot, elérd a kitűzött céljaidat, de ha senki nem figyel rád, nem fogod elérni a kívánt eredményt.Ahhoz, hogy mesteri szintre fejleszd az üzeneted célba...
Marketing idézetek 1. rész: 12 hasznos online marketing idézet
Marketing idézetek: 12 hasznos online marketing idézet Azért vagy jelen az üzleti életben, hogy megváltoztasd a világot, elérd a kitűzött céljaidat, de ha senki nem figyel rád, nem fogod elérni a kívánt eredményt. - Katona Rita Ahhoz, hogy mesteri szintre fejleszd a...
Miért van szükség leadmágnesre?
Röviden és tömören: azért, hogy kapcsolatba lépj a leendő ügyfeleiddel. Nem várhatod el a leendő vásárlóidtól, hogy bankkártyával a kezükben üljenek a laptopjuk előtt, vagy nyomogassák a telefonjukat. Ezért kell adnod valamit a látogatóid számára, ami érdekli őket,...