Marketing csali stratégia
A marketing csali legfontosabb kritériuma: értket ad
Ahhoz, hogy mesteri szintre fejleszd az üzeneted célba juttatását, tisztában kell lenned azzal, kikkel szeretnél kapcsolatba lépni, mire van szükségük, és mit akarsz mondani nekik. Ha ezeket tökéletesen összeállítod, rendszerbe foglalod, akkor elérheted, hogy figyelmet kapj a leendő ügyfeleidtől, elérheted, hogy elköteleződjenek melletted, és végül, megvásárolják a termékeidet, vagy a szolgáltatásaidat.
Ebből is láthatod, mennyire fontos, hogy hatékonyan juttasd el a célközönségedhez a mondanivalód, melyhez az egyik első lépés a velük való kapcsolat kialakítása.
Ehhez nyújt remek segítséget a marketing csali, mely lehetővé teszi az azonnali érintkezés megteremtését, és a vállalkozásod értékeinek a bemutatását.
Érték:
„egy dolog vagy személyes jósága, hasznossága, fontossága, ami az élet különböző területein magasabb szintű működéshez, hatékonyabb módszerekhez, nagyobb haszonhoz, több alkotáshoz, örömhöz, sikerhez vezet, és amit mások elismerésre, viszonzásra méltónak tartanak.”
Forrás:
Csak egyetlen dologra ígér megoldást, abban viszont azonnali segítséget nyújt.
Valós, létező problémát tárj fel és mutasd be a megoldást.
Egy jól eltalált marketing csali nem csak információt nyújt,
A marketing csali olyan értéket képviseljen, amit pénzért is adhatnál.
A következő kérdések segítséget adnak a marketing csali létrehozásában
- Milyen információkat tudok nyújtani a közönségemnek, ami értékes számukra?
- Mi a nagy kihívásuk, és hogyan segíthetek nekik ezt legyőzni?
- Hogyan könnyíthetem meg a probléma megoldását és annak gyors kivitelezését?
- Le tudom bontani a probléma megoldását lépésekre, könnyen érthető és kivitelezhető pontokra?
- Mit tehetek azért, hogy motiváljam őket, hogy megtegyék a szükséges lépéseket?
- Hogyan tudom az ideális ügyfeleimet a céljaik felé terelni?
- Miben különbözik ez a megoldás másokétól, mitől egyedi?
A kérdés az, hogy egy, vagy több marketing csalit használj
Miben segítik a marketing csalik a vállalkozásodat?
Ügyféltípusok szegmentációja
Bár léteznek „örökzöld”, vagy általános marketing csalik, amelyek univerzális módon segítik a felhasználót, de ezek egyben korlátozást is jelentenek. Korlátoznak az ügyfeleid szegmentációjában. Minél pontosabban meg tudod határozni az ügyféltípusodat, annál pontosabb kiszolgálást teszel lehetővé az ügyfeleid számára.
Segítség a keresőoptimalizálásban
Optimalizálhatod a keresőmotorok számára a leadmágneseidet, ha mindegyik marketing csalidhoz létrehozol egy-egy céloldalt. Olyan kulcsszavakat kell használnod, amelyek a célközönséged számára relevánsak. Ezzel lehetővé teszed, hogy olyan érdeklődőket szerezz, akik más módon nem jutnának el a honlapodra.
E-mail marketing szegmentálása
A marketing automatizálás egyik legnagyobb félreértése, hogy sablon e-mailek formájában kapnak leveleket az érdeklődők. Nem marad sokáig kapcsolatban a vállalkozásoddal az az ember, aki számára nem egyedi és releváns információt nyújtasz a további kommunikációdban.
A marketing csali szerepe a kommunikációban
A statisztikák szerint, átlagosan 7-9 interakció szükséges ahhoz, hogy a látogatódat vásárlóvá konvertáld. Azáltal, hogy magas minőségű leadmágneseket az ideális időpontban biztosítod az ügyfeled rendelkezésére, akár fel is gyorsíthatod ezt a folyamot, de a hosszú távú bizalmát mindenképpen nagyobb eséllyel szerzed meg.
Tesztelési opciót biztosít a leadmágnesek között
Rengeteg információt gyűjthetsz be a közönséged igényéről, érdeklődési köréről. Ez mindenképpen segít és támogat a későbbi lead magneteid létrehozásában és az ügyfeleid igényeinek további kiszolgálásában.
Több érintést tesz lehetővé a célközönséged felé
Ha sikerül több témában, több formában kínálnod a marketing csalikat, akkor több érintéssel fordulhatsz a célközönséged felé.
Olyan marketing csalikat hozhatsz létre, amelyek az aktuális eredményekre, eseményekre koncentrálnak, mint például az iparágad legújabb jelentései, a közelgő ünnepek, vagy egy termékbevezetés történése.
Különböző termékek népszerűsítése
A marketing csalik végső feladata, hogy a potenciális ügyfelet a termékhez vezessék. A több termék több célközönség meglétét feltételezi, így ha fel akarod kelteni a különböző szegmensekben lévő látogatók érdeklődését, termékenként minimum 1-1 vevőmágnest kell kínálnod a leendő vevőidnek.
Miben rejlik a marketing csali haszna?
A célpiacoddal való első kapcsolatfelvétel céljából koncentrálj az olyan rövid, lendületes leadmágnesekre, amelyek felkeltik az emberek érdeklődését, és azonnal valamilyen értékhez juttatják őket.
" Te adod a ritmust, a marketingben segítünk." (promodo.hu)
Egy kattintásra vagy a legújabb cikkeinktől
Legolvasottabb Online marketing cikkeink

E-mail marketing tartalmak, amivel marketingesek ezrei szereznek elégedett ügyfeleket
A legjobb e-mail marketing üzenetek közül 12, avagy a hírlevél a legjövedelmezőbb marketingcsatornád lehet, ha tudod, hogyan csináld jól Az e-mail az online marketingcsatornák vitathatatlan királya. A digitális kommunikáció egyik legelterjedtebb formája, és a...
44 ellenállhatatlan marketing csali ötlet az e-mail listád bővítéséhez
Marketing csali, lead magnet, avagy hogyan gyűjts leadeket úgy, hogy az ügyfeleidnek értéket adj az elérhetőségükért cserébeA marketing csalik az egyik legkifinomultabb eszközei annak, ha listaépítést, - bővítést tervezel. Miért? Mert a látogatód értéket kap egy...
Marketing idézetek 1. rész: 12 hasznos online marketing idézet
Marketing idézetek: 12 hasznos online marketing idézet Azért vagy jelen az üzleti életben, hogy megváltoztasd a világot, elérd a kitűzött céljaidat, de ha senki nem figyel rád, nem fogod elérni a kívánt eredményt. - Katona Rita Ahhoz, hogy mesteri szintre fejleszd a...