Miért van szükség leadmágnesre?
Nem várhatod el a leendő vásárlóidtól, hogy bankkártyával a kezükben üljenek a laptopjuk előtt, vagy nyomogassák a telefonjukat. Ezért kell adnod valamit a látogatóid számára, ami érdekli őket, mielőtt megpróbálnád vásárlásra bíztatni őket. A leadmágnes tulajdonképpen a látogató e-mail címének ellenértéke, ezzel vásároljuk meg a további kapcsolattartás lehetőségét.
Adj, mielőtt kérnél!
Segíts másokat ok nélkül, és adj úgy, hogy nem vársz érte cserébe semmit.
Itt siet segítségedre a leadmágnes
Adj értéket minden egyes lépésnél leadmágnessel!
Egy e-mail lista valódi vagyontárgy a vállalkozásod számára. A feliratkozással az érdeklődők azt üzenik, elhiszik, hogy értéket fogsz adni nekik, és szeretnék hallani a tanácsaidat. Ezt a bizalmat pedig tisztelned kell.
A leadmágnesek hatalmas szerepet játszanak az e-mail listád felépítésében
Mivel egy telített piacon versenyzünk a figyelemért, a marketing csalidnak 4-7 percen belül elfogyaszthatónak kell lennie. Ha kaptál a célközönségedtől egy esélyt, ami még nem jelent azonnali elköteleződést is, ne élj vissza a legnagyobb hiánycikkünkkel, az idővel. Légy rövid.
Olyan információra van igényük, amely továbbviszi őket a céljaik felé.
A kívánt eredményed függvényében így alakíthatod ki a leadmágneseidet:
- rövid, gyakorlatias leadmágnes – lendületet ad,
- gyakorlatias, könnyed leadmágnes – az előrelépés érzetét kelti,
- könnyed, célorientált leadmágnes – bizalmat teremt,
- rövid, célorientált leadmágnes – izgatottságot produkál.
Milyen hatást várunk a leadmágnesünktől?
Edukálás
Elkötelezettség megteremtése
Mivel jól ismered a szakterületed, ezért azt is tudod, hogy milyen problémákkal kell megküzdenie, milyen információkra van szüksége annak, aki szeretne valamilyen módon tisztába kerülni abban a szférában.
Tárd fel a legnagyobb problémáikat és úgy fogják érezni, hogy bevontad őket a folyamatba, mert éppen ugyanazokkal a problémákkal küzdenek ők is.
Ha valamit nem tudnak, de megoldást kapnak valakitől, az számukra óriási segítség. Ettől azonnal kötődést fognak érezni, és sokkal inkább hajlandók lesznek fogyasztani az általad megosztott tartalmat.
Inspiráció biztosítása
A tökéletes leadmágnes win-win kategória
" Te adod a ritmust, a marketingben segítünk." (promodo.hu)
Egy kattintásra vagy a legújabb cikkeinktől
Legolvasottabb Online marketing cikkeink

E-mail marketing tartalmak, amivel marketingesek ezrei szereznek elégedett ügyfeleket
A legjobb e-mail marketing üzenetek közül 12, avagy a hírlevél a legjövedelmezőbb marketingcsatornád lehet, ha tudod, hogyan csináld jól Az e-mail az online marketingcsatornák vitathatatlan királya. A digitális kommunikáció egyik legelterjedtebb formája, és a...
Marketing csali stratégia
A marketing csali legfontosabb kritériuma: értket adAzért vagy jelen az üzleti életben, hogy megváltoztasd a világot, elérd a kitűzött céljaidat, de ha senki nem figyel rád, nem fogod elérni a kívánt eredményt.Ahhoz, hogy mesteri szintre fejleszd az üzeneted célba...
Marketing idézetek 1. rész: 12 hasznos online marketing idézet
Marketing idézetek: 12 hasznos online marketing idézet Azért vagy jelen az üzleti életben, hogy megváltoztasd a világot, elérd a kitűzött céljaidat, de ha senki nem figyel rád, nem fogod elérni a kívánt eredményt. - Katona Rita Ahhoz, hogy mesteri szintre fejleszd a...